Angående bröllopet då min moder och fader stod i fokus. Hela kvällen var magisk och sjukt rolig. Jag dansade loss och det gjorde alla andra också. Maten var hur underbar som helst, alla var hur fina som helst och allt precis allt var i sitt fulla ess. Det kunde helt enkelt inte bli mycket bättre. Jag var brudtärna och det var så trevligt att ta del av det, sen läste jag och syskonen ett tal som alla verkade uppskatta väldigt mycket. Ska lägga in bilder, (förhoppningsvis). Har ju bara kameran på E71:an men snart blir det ändring på det, tänkte faktiskt gå och köpa mig en ny kamera i veckan, självfallet kommer den att vara från Canon. Jag och Albin känner att det vore bra med en ny och egen, så vi ska slå till på en fining tillsammans. Och då ska det fasen rulla in bilder här! Hjärtat och jag dansade till den första dansen också, han är så fin och duktig. Idag tog förresten jag och Albin första doppet tillsammans med Alma och Elvira. Nu ska jag plugga MA!