Det suger så jävla hårt att jag inte kommer kunna på MVG för att jag har vänt på ett ord, det ska stå ekonomisk planering istället för det jag skrev ”planering utav ekonomin”, så just för detta lilla ting så kommer jag få G i ämnet. Det suger suger suger. Annars hade jag alla rätt.
Sitter hos baby och hungrar lite efter tacos (dagens middag), ska bli riktigt gott. Har satt in pengar på kortet nu också så att jag kan köpa ut min kamera från internet. Men man måste ha en dosa också, vilket jag inte har. Ska kolla om jag kan försöka fixa en sådan imorgon när jag går förbi Nordea. Annars så ska jag och baby till doktorn imorgon, sedan ska vi antagligen hem till mig. Så det blir dubbeldagar med älskling nu. Är faktiskt väldigt orolig inför det här. Att dem ska ta ut p-staven, men förhoppningsvis går allt bra till och jag får behålla min vänster arm. Imorgon är jag ledig, älskling också. Då blir det av att kolla på skräckis ikväll och sova ut imorgon. Lovely

PS, det dåliga skulle vara att jag inte fick MVG för det lilla misstaget, eller ja petigjävlaheten från min lärare, dem bra nyheterna är vell att jag är ledig imorgon och ska få tillbringa dem närmaste dagarna med hjärtis. (och att det är första Juni) Närmar sig nu!