Goddag bloggen, igår var jag och älsklingen på läkarbesök för att ta bort min p-stav. Jag fick bedövning x2 och dem använde en kniv för att ta ut min p-stav. Bedövningen hade inte börjat värka innan dem började skära så det gjorde ont. Men det är skönt att det är över nu. Passade även på att skaffa nytt preventinmedel, det blev p-plåster. Sitter i skolan med Sara brevid mig på engelska lektionen, fick precis veta att det här är den enda lektionen vi kommer att ha på hela dagen. Så det är ju underbart. Gör ont i armen faktiskt så det är lite synd om mig. Nu ska jag slösa mina 60 kr i cafeterian och sedan åka hem. Blir antagligen första wakeboard åket idag! Jag ska ju försöka börja hålla mig till grönsaker och grönt i all allmänhet men det enda gröna jag har lyckats åstatkomma är det gröna strösslet på glassen. Det är bra gjort! 🙂

