Hej, sitter vid facebook och kollar igenom alla stundenters bilder från igår. Gud vad härligt det ser ut, snart är det min tur! Den här helgen har varit så somrig och härlig. Det har varit kalas, solning, grillning, jordgubbbar, kyssar, roliga filmer, skratt, bad och så mycket mer. Om tre dagar står jag i skolan med vit klänning och tar adjö av min skola för ett par månader, om det kommer att bli skönt? Oja, jag ska njuta så in i bomben. Även om jag börjar jobba veckan efter så är det inte samma sak. Känner på mig att det kommer bli en riktigt härlig sommar.

Vi har pratat igenom vad som skall hända i sommaren lite smått och det blir antagligen en liten England resa med tjejerna i familjen. Blir nog mycket trevligt. Fick ett ryck för att jag hade så mycket energi och slängde ut alla kläder ur lådorna och sorterade ut det fula och in med det som jag använder. Känns skönt att göra det ibland, nu är det bara ett problem med vad jag ska göra med alla kläderna. Det är ett mysterium för sig men antagligen kastar jag allt, orkar inte med någon loppis eller så så det blir nog det bästa.

Förra veckan i Onsdags tror jag att jag beställde hem en kamera. En från Canon, dagen efter ringde jag och bad dem stoppa försändelsen men det var tydligen försent. Så den lär komma imorgon men då får jag bara strunta i att hämta ut den, ska be om pengarna tillbaka för jag ångrar köpet och ångrar kameran. När jag såg den lila varianten från canon blev jag kär och naturligtvis ska jag ha en lila kamera. Om jag ändå ska lägga pengar på en kamera kan jag väll ändå välja rätt variant. Så, hoppas jag kan be dem skicka tillbaka kameran innan. Nu har mamma och pappa vaknat upp ur sängen så nu kan jag slänga på lite bär och yoghurt och göra mig en smoothie. Nu var det slut på friden, nu ska jag göra en riktig goding och hoppa ner i sängen och kolla någon riktigt bra film. Förresten, kollade på ”It’s Complicated” igår, den är så bra och så sjukt sevärd! Se den! Det är den ultimata tjej filmen plus att jag skrattade hur mycket som helst. Har typ ingen skola på hela veckan så skippar nog att gå imorgon och dagen efter det också. Det är bara skolavslutningen på Onsdag jag ska försöka komma till klockan 3. Och det var nog allt. Det blev mycket skrivet nu. Nu är det mystime.

Jag vill se den igen och igen. Riktigt bra film!