Godmorgon fina bloggen, känns som om jag börjar komma in i det här med att blogga varje dag. Även fast det inte händer något märkvärdigt så gillar jag att skriva ett par rader. Lite som att ta sin medicin, det känns bra efteråt. Hur som, har duschat och satt på mig kläder. Ska åka in till Nynäshamn med far om ett tag och lämna in lite kläder hos Pernillas kläd & dam så att jag kan få lite kosing för dem. Sedan ska jag gå och ta syn test så att jag kan börja övningsköra. Efter det så ska jag äta lunch med Älskling och Henrik (Albins pappa), blir nog väldigt trevligt och gott. Måste bara säga det att det känns väldigt bra att säga att det här är dagen före sommarlovet. Det låter så ljuvligt och underbart. Ser fram emot att börja jobba nästa vecka på Måndag på dagis. Det ska bli trevligt, sen så kan jag inte direkt klaga på att vi faktiskt kommer att vara ute hela dagarna och då får man ju sol på sig. Något jag inte är van vid. Eller? Nu ska jag dra mig, skriver kanske imorgon då det faktiskt är själva skolavslutning, det låter det. Ciao