Puh! Nu är arbetet på full gång, det har varit fulla händer och mycket spring hela långa dagen. Personalen och barnen är super söta och jag trivs verkligen. Är så skönt att vara hemma hos baby nu och bara slappa. Han ska snart åka och hyra film åt mig och lämna tillbaka dem gamla. Mina arbetstider kommer vara 08.00-15.30 så jag tycker det är ganska perfekt. Har varit och köpt lunch till imorgon också, så nu är det fixat. Känner att jag bara vill ta en dusch och lägga mig framför en film och äta naturgodis, kommer antagligen bli så också. Hur som, det jag ville säga är att jag ser fram emot de tre veckorna, har hittat ena sötnosar på dagis. Får tyvärr inte ta kort eller prata om någon speciell men dem är så fina. I helgen var jag och älskling i stan och åt ute och kollade på Sex And The City 2, en bra film tycker jag. Rolig också! Sen har det varit mottagning för en student och igår bokade jag, Daniel, Emma och Albin tennisplan så vi spelade i solen och blev lagom solbrända. Efter det badade vi ett bra tag och låg i och simmade, det var super härligt. Efter det blev det en god tonfisksallad som mamma hade gjort. Nu orkar jag faktiskt inte skriva mer, jag är riktigt trött och ska ägna kvällen åt slapp och laga middag med fini.

