Fasiken alltså, på devote såg jag att dem har en tävling om att vinna hundra cocio flaskor. Jag är helt nerkärad i all möjlig chokladdryck, det har ju varit pucko en tid men nu är det helt klart cocio. Hade en riktigt syber motivering varför jag skulle vinna. Men sen är ju nackdelarna att jag inte har något konto på devote, så då försökte jag skapa ett. Alla användarnamn jag kom på var upptagna. Så nu släpper jag tanken på att få hem alla godingar i mitt kylskåp. Ledsen i ögat. Även om jag hade skapat ett konto tror jag inte dem hade varit så förtjusta att ge mig 100 flaskor om jag inte var ett duktig uppdaterare. Så det sket sig. Men det skruvar i mig när jag ser alla devotares motivationer, den ena efter den andra lyder ”för att jag inte orkar blanda egen oboy, eller att jag inte orkar gå till affären. En jävla skit är vad de är. Jag hade tagit vinsten. Haha, hur som. Får hoppas jag kan sova gott inatt i alla fall. Nu ska jag fasiken gå och blanda oboy.