Min andra jobbardag på sandskogens förskola är nu avverkad. Igår när jag kom hem ifrån jobbet var jag trött och så småningom började jag känna mig illamående med feber. Antagligen var det för att jag var hungrig eller bara för att jag helt enkelt inte är van att jobba. Idag var arbetstiden 07.45-15.15, jätte skönt. Det har varit en busig dag med mycket jobb. Men ju mer jag är där desto mer gillar jag det, barnen är så mysiga och alla ”fröknar” är så trevliga. Har skrattat väldigt mycket idag. Efter jobbet var jag hemma och hämtade kläder till resten av veckan eftersom att jag bor hos älskling på veckodagarna, annars blir det problem med att komma i tid. Redan känner jag att dem här veckorna kommer gå snabbt, kommer säkerligen bli jobbigt att lämna dagiset sedan, men jaja! Haha, två dagar har gått och jag är fast. Det borde vara tecken på något gott. Har precis ätit en sex lax och 5 räk sushi hemma hos fini, om ett tag ska jag upp till konsum och handla inför morgondagens lunch. Är lite tröttis så blir nog att sova lite tidigare idag än igår, skriver nog imorgon också.