Ja, nu står jag framför en avklarad arbetsvecka, (nästan), imorgon är sista dagen sen så är jag redo för en mysig helg. Idag på jobbet var det två flickor på dem äldre avdelningarna som höll på att tissla och tassla med varandra, jag hörde att dem viskade om mig. Sen sa en utav tjejerna, ”vi tycker att du är en väldigt liten fröken, men vi gillar dig så mycket i alla fall!” Haha, jag började skratta lite men sedan så började alla säga att dem tyckte att jag var så lång och gav mig massa komplimanger. Dem är roliga dem. Om en vecka går såhär snabbt så lär ju dem här 3 veckorna vara över imorgon. Fatta att jag tjänar pengar och arbetar med något jag faktiskt tycker är roligt. Sen om några år kommer jag stå där på egna ben och jobba med något jag tycker är skitkul. För det ska jag, jag ska älska det jag gör och göra det bästa jag vet för att sedan bli bäst på det. Det kommer inte att vara att jobba med barn då utan något kreativt eller något helt annat. Vad vet jag. Men med dem här senaste dagarna jag arbetat och fått erfarenheten kan jag inte annat än att längta till den dag då jag får ett nytt jobb. Fan vad kul. Om det är något jag längtar efter så är det att börja jobba och tjäna mina egna pengar, inte att bli 20 och kunna köpa ut från systemet, (som många andra önskar). Jisses vilken jäkla predika jag har fått till nu. Men jag förstår vad jag försöker förmedla och det är väll antagligen det viktigaste. Jag ska laga middagsmaten här hemma hos familjen Schultzberg idag, det blir tacos. Något utav det enklaste som går att göra. Det får ju bara inte gå fel.

Förresten har jag nämnt att min kissekatt Elsa har fått 4 kattungar? Nej det har jag inte, men nu vet ni. 3 orangea som henne själv och 1 sköldpaddsfärgad. Jag ska ta kort på dem, jag ska jag ska, så fort jag har kommit ur det här kameraproblemet så blir det fixat. Dem säger att jag ska få pengar imorgon på kontot, lyckligtvis köper jag en ny på Lördag isåfall. Hur som, grattis till min katta.