Hallå, min helg har varit lugn och skön. I fredags kom lilla familjen hit till Torö och vi åt grillat och god efterätt. Orkade inte göra så mycket för att jag var trött efter jobbarveckan. Och det märkte man av på min oerhörda känslighet. Igår var det ännu en lugn dag. Jag, Albin och Daniel åkte in till Nynäshamn för att äta lunch, det blev på sushi baren och jag bjöd dem. Efter det åkte vi ut till ringvägen och mötte upp Emma och hennes kompis Sara, så satt vi på ett högt berg över vattnet och solade och pratade. Efter det började vi röra på oss hemmåt och när vi började närma oss rökeriet blev vi sugna på glass, så vi åkte till rökeriet men det var stängt så då åkte vi till torö butik men det var också stängt, så till slut så åkte vi ut till ankarudden och köpte glass på resturangen där ute. På vägen dit så åkte vi igenom den otroligt vackra allén som sträcker sig från herrhamragård ut till ankarudden. Det är helt underbart att åka dit med cab. Det gjorde vi också. Så vi satt där ute på en brygga i solen och åt glass. När vi kom hem lagade jag vofflor och vi kollade på bra film tills jag somnade. Idag ska jag köpa matlådor inför den kommande arbetarveckan och umgås med hjärtis. Vi kanske går ut på en promenad eller så. Men vi ska nog äta ute till lunch vilket jag tycker ska bli väldigt gott. Är hungrig. Känner att jag inte är så skicklig på skrivarfronten, sen så ger det här inlägget inte så mycket så jag slutar nog här.🙂

Bilderna är tagna med min mobilkamera, därav kvalitén. På väg mot ankarudden och ute på ankarudden.