Goddagens! Har precis tagit mig ett bad, blivit ren och haft på ansiktsmask, så nu mår man. Känner verkligen att jag börjar bli sjuk av någon mycket märklig anledning, har klätt mig varmt så förstår inte riktigt. Men sen slog det mig att det faktiskt kan vara alla dessa småbarn på jobbet som hostar rätt ut som kan ha gjort mig förkyld, så hostan är i full rulle. Det är ett under att jag lyckats hålla mig frisk hela kalla vintern när alla runt omkring mig var sjuka, men nu lagom till sommaren kommer det. Märkligt. Hur som, var och solade idag efter jobbet, ja, jag fuskade. Men nu när jag äntligen har fått mig en liten bränna får den gärna stanna där den ska. Men detta ska inte missbrukas. Älskling och jag kollade på Batman – Återkomsten igår och idag blir det Batman – Forever eller den absolut första. Har kärat ner mig i dem filmerna så då blir det till att kolla om och om igen. Albin står för middagen idag och det blir ugnspannkaka, jag som bad om det. Ska bli så himla gott. Just nu är han borta med några vänner och badar, efter det lovade han att handla hem naturgodis till mig. Hehe. Nej, nu ska jag fortsätta att hosta och hitta torrenten till batman. På återseende folks!