Hallå där! Det är guld värt att få en extra ledig dag, midsommarafton alltså. Idag har vi dansat runt midsommarstången på dagis och ätit glass med jordgubbar. Jag har fått bajs på min kofta och mina fötter luktar som dem ska, det ska bli väldigt härligt med långhelg. Nu har det ju gått 2 veckor och det är en resterande kvar, känns sorgligt men otroligt skönt. Pengarna rullar in känns det som. Först från jobbet, betygen och sedan så fyller jag år snart. Det känns underbart. Dessvärre sitter förkylningen kvar och har spridit sig upp till öronen så nu har jag lock och det känns lite läskigt, men det går inte att gämföra med det när allt annat är på topp. Har precis kommit hem till mitt ”riktiga” hem, har ju bott hos albin i en vecka. Det är verkligen bäst hemma med hela familjen på torö. Kattungarna ligger och sover, elsa är ute och springer, lucy hoppar på trallen, pappa klipper gräset, mamma jobbar med rabatten, daniel brottas med albin. Gah, det är underbart och precis som det ska vara. Nu springer jag ut till solen! Ikväll blir det förresten råbiff, pappa har lovat mig det ett tag nu. Det ska bli sjukligt gott!