Godmorgon bloggen! Det är mycket som fixas i huset tills midsommarfirandet. Och det märks via stress, en som däremot inte är stressad är älskling. Han ligger och sover som en stock med en mygga som susar runt hans huvud hela tiden, har försökt att mosa den men det gick inte. Ja, hur som, Sitter med 4 stycken uppätna Yoplait Petits Filous framför mig, dem är ju så jäkla små så för att bli mätt måste jag nog äta upp hela paketet, åt dem alltid när jag var liten och skulle gå till stranden. Igår kväll när jag skulle sova så tänkte jag på om jag skulle plocka 7 blommor och lägga under kudden enligt tradition, sen så slog det mig att jag kanske inte borde göra det för att det kommer bli smutsigt under kudden med massa små kryp. Men sen slog det mig ännu en gång, något som var över allt annat att jag redan har hittat min drömprins, tänka sig va? Att ha kunnat hitta sin drömprins utan dem där blommorna. Det ni. Det kommer massa folk hit idag så jag hoppas på en trevlig dag med mycket dans kring stången och oerhört god mat. Hoppas att ni andra också får en trevlig midsommar. Jag ska förresten försöka vara snäll idag, hela dagen utan att behöva skrika på Albin, det låter bra det. Puss