Fick precis en sån där idé som gör att det kryper i magen på mig och säger åt mig att jag måste sätta igång nu, nu, nu. Och det vill jag så innerligt. Mitt fina rum skulle jag vilja göra om till något som är lite mer mig och jag har tok många idéer. Frågan är bara när och hur jag ska sätta igång. Jag vill börja om från ruta ett, målning, möbler och rubbet. Inte nog med att det är ont-i-magen vecka så får det här mig att känna ännu mer ont i magen men på ett mycket spännande vis. Har precis haft i en färgton från Loréal i färgen mörkblond. Det blev lite ljusare men jag känner att jag fortfarande vill ha det lite ljusare. Färgade ju håret förra veckan och då blev resultatet mörkt med en röd ton. Jag är sugen på att få till en gyllne brun färg istället. Får se hur det blir. Jag ska få pengar ifrån Pixmania i veckan och det står mellan två kameror nu. Så i veckan köper jag en ny bums. I dagens dag har jag varit på jobbet och det känns mycket bra att jag är inne på min sista vecka. Nu återstår bara 4 dagar till.