Färdig jobbat för idag och slut i kroppen. Sitter i skrivande stund med en Danino yoghurt för tröstätning, efter jobbet gick jag runt i centrum och köpte hem lite saker. Bland annat Nutrilett Shake, har tagit bilder på allt och ska lägga upp det till veckoslutet. Hur som, jag köpte i smaken choklad och bär så jag provade bär smaken och den smakade inte himmel om man säger så. Jag kommer att få tvinga i mig sörjan. Börjar från start imorgon sen ska jag få gymmandet på rullande band. Det låter det va. Fick med mig 3 tidningar också, jag har inte köpt tidningar på evigheter så jag passade på. Kan vara skönt att gå och lägga sig i sängen efter jobbet med lite skvaller. (Tänkte jag), jisses så jag skriver. Men ärligt talat så blir man helt hjärn-kokt efter jobbet, det tar på krafterna att handskas med småbarn må jag säga. Vi var ute på lilla gården idag på en liten gräsmatta för att skydda mot solen lite, där tog vi fram poolen med vatten. Dem blev så blöta och smutsiga när dem sprang runt i deras blöjor som små raketer, men det är så värt för det finns inget som går upp emot att se små folket ha roligt. Nej men jag försöker varva ner lite, så passar på att skriva ett dagens inlägg och snart ska jag väll lägga mig i badet och läsa en tidning. Hjärtis är och badar i hamnvik med några kompisar, önskar jag kunde få vara med också men jag lämnade baddräkten hemma. Nu är det bara 3 jobbdagar kvar, fasen vad bra jobbat. Kom förresten att tänka på en sak när jag nattade mini folket idag, förut när jag var liten så såg en gång en liten flicka i koppel nere i t-centralen och jag undrade vad hemskt hon kunde ha gjort. Tyckte det såg väldigt konstigt ut. Idag förstår jag varför och det är snarare vad som kunde ha hänt om han inte haft på sig kopplet. Det ser verkligen hemskt ut men vissa barn har raketer i stjärten så jag förstår det. Själv skulle jag aldrig sätta på mitt barn koppel. Gud vad jag mumlar, börjar bli som min nattjobbande fader fast värre. Skriver mer imorgon