Måste först och främst börja med att konstatera att bloggen är en jävla bra lyssnare. Bara lyssnar utan att ta upp egna erfarenheter eller jämförelser som dem flesta andra människorna här på jorden måste. Okej, min dag har varit upp och ner och jag är toka trött, men eftersom att jag verkligen har börjat komma in i det här med ett inlägg per dag så kör vi på det här. Jag började min dag med att slita mig från sängen och älskling och gå upp till jobbet, som jag sa igår så köpte jag nutrilett shake så jag prövade på smaken skogsbär och jag måste säga det att det var hemskt. Smaken och lukten var så konstig så jag fick kvälningar för varje gång jag svalde eller ens hade den i närheten men jag lyckades. Det tog sina minuter men det gick ner till sist. Väl på jobbet var det full rulle som vanligt, hela dagen. Efter jobbet tog jag bussen till coop forum för att köpa avfärgnings medel. Det blev 2 sådana och 1 färg med den färg jag ville ha på håret samt min nya frukost som jag ska påbörja. Sedan åkte jag hem och fick ett samtal av fadern där han säger att han satt in pengar på mitt konto för mina betyg och att pengarna från pixmania har kommit. Så jag och Albin åker till expert där jag äntligen köper min kamera, det blev en Nikon Coolpix s4000, den är verkligen grym och uppfyller alla mina krav. Det är touchkontroll också och det gillar jag så det blev en ny kamera, minneskort och ett fodral till kameran. Så det gick på sina tusenlappar. Väl hemma börjar jag fixa med håret, när jag sätter i färgen i håret märker jag att 2 paket inte kommer räcka så jag ringer till Albin som får åka och köpte ytterligare 2 paket. Satte i det i håret och till sist så satte jag i den rätta färgen. Nu sitter jag här, ganska missnöjd, trött, med en skitsnygg kamera brevid mig och danino yoghurten jag inte kan säga nej till. Jag har köpt hårfärg för 700;- spänn den här veckan och det är sina pengar. Imorgon efter jobbet ska jag gå och köpa en ny färg för jag kan inte gå runt i den här färgen. Om det blir fult och ser ut som skit får jag leva med det. Orkar inte med att färga det mer. Jag färgar nästan aldrig mitt hår och nu har jag färgat det tusen gånger på bara den här veckan. Jag är trött men ändå glad att jag bara har 2 dagar kvar på dagiset, även fast det ska bli tråkigt att säga adjö av dem fina sakerna så ska det bli otroligt skönt. Jag brukar ju alltid börja skälla på Albin när jag blir trött eller sur för något. Jag har varit ovanligt trevlig och lugn dem här dagarna. Undrar vad det kan bero på, även fast allt har kommit på en och samma gång och varit upp och ner. Jag kanske börjar bli snäll, vad vet jag. Nej, nu ska jag kolla runt lite till innan jag säger godnatt. Är så upp i kråkan trött nu så jag skulle kunna somna här och nu. Imorgon kommer en ny dag så jag håller alla tår och tummar för att hårfärgen blir som jag vill utan något trubbel. Återkommer om hur det blev imorgon. Puss