Godkväll bloggen, höll ju nästan på att glömma bort mitt dagliga inlägg här. Ja, har precis lagat och ätit middag med Henrik och älskling. Det blev tunnbrödrulle med lövbiff, potatismos, sallad, vitlökssås och kebabsås. Det är grejer det! Ja, har jobbat idag som vanligt men det tråkiga vädret stående över mig hela dagen. Och imorgon är det äntligen dags för mitt riktiga sommarlov. Det låter det. Dem här 3 veckorna har verkligen gått snabbt och jag har tagit till mig massa nya saker. Det har varit kul och personalen är så trevliga. Med det sagt kom jag på att jag borde baka något inför morgondagen till fika rasten. Jisses, nu ligger jag illa till. Får börja med det direkto efter detta inlägg. Efter jobbet i alla fall gick jag till kicks för att köpa hårfärg, det blev 2 olika och nu hoppas jag för guds skull att jag slipper handla hårfärg på riktigt jävla lång tid. Resultatet är jag ganska nöjd med, det är ljusbrunt med lite röda toner. Det är fint men är lite ovant. Har inte riktigt bestämt mig om jag tycker om det eller inte. Vill bara låta mitt hår och huvud vila nu ett tag framåt. Så det får bli så. Nej, det var väll inte så mycket mer jag ville tillägga. Underbart med helg. Jag ska pressa som en pressgurkasnorre eller något liknande. Brun ska jag bli i varje fall. Imorgon får jag även träffa min fina familj igen. Känns som om jag är ett steg ifrån fri och det är jag nog också. En morgondag till och jag är ledig. Ska mysa extra mycket med barnen imorgon. Nu var det bakning till tanterna på jobbet på gång va? Lär få stryk om dem såg att jag skrev det. Tur att jag ligger lågt med min blogg. Pusselo