Godkväll. Nu är det officiellt sommarlov för min del och det känns ju sisådär minst sagt underbart. Inge mera jobb eller passa arbetstider. Nu är det all in för sommarlov och jag är redo för att bli räka, dricka drinkar, sova, bada, shoppa, umgås och bara vara fri. Spontanitet helt enkelt. Jag vill inte längre veta om det är måndag eller söndag. Noll koll och bara leva för sommaren. Nej, i och med mitt predikande här förstår ni nog att jag tycker att det ska bli lovely. Idag höll en utav mina arbetskamrater på pärlan tal för mig om hur duktig och bra jag har varit under dem senaste veckorna. Jag fick ett fint kort och en fyr. Kommer sakna dem, men att ha ett sommarlov slår det lite. Jag har sagt att jag ska komma och hälsa på dem till höst eller om ett tag och det kommer jag också. Har varit kul punkt. Albin har varit ute på pickla hela dagen och han kommer om en timme. Jag blev bjuden på fest idag också men jag nekade. Jag har blivit så fruktansvärt tråkig. Vad hände med spontaniteten? Nej juste, den börjar imorgon. Imorgon blir det sol och bad hela dagen, på kvällen blir det ut och äta på restaurang, bowling och sista twilight filmen eclipse, det är oerhört viktigt för mig att konstant bekräfta att jag inte är något fan av twilight för det är jag verkligen inte, fruktig som jag är. Jag slängde precis iväg en beställning på grejjer från Nelly. Dem kommer nästa vecka och då visar jag upp grejerna. Nu ska jag vara uppe sent, vända på dygnet och lyssna på musik, kanske blir nattbad vem vet. Spontaniteten härskar. Tack för mig och tack för den här låten, man kommer i stämning minst sagt.