Godmorgon, klockan står på 09.17 och jag har satt på mig solklänningen, ska byta till baddräkten snart och lägga mig i solen och sedan ner till vattnet. Hela dagen ska jag sola och bada tills klockan blir 17.00, då blir det restaurang på sjöbodarna, sedan är det bio 19.30 och vem vet vad som händer efter det. Slumpen. Ska nog ut och jogga eller gå nu, har druckit frukost ordagrant, jordgubbar, mjölk med proteinpulver. En aning godare än nutriletts shakes. Lägger upp några bilder från igår.
Teckningar jag fick av dem äldre barnen på jobbet.🙂

Sandskogens förskola, ur en konstig vinkel.

Träffade Matilda på bussen, tvungen att ta en testis.

Vi gick ner och badade, minus Albin, han var på Pickla.

Bilder på kattungarna, två veckor gamla. Så nyfikna och fina.

Mina nutrilett shakes, choklad och skogsbär.
Min nya kamera, väldigt bra.

Var tvungen att ta en bild på vårat vardagsrum, vi har köpt ny soffa och den är så sjukt skön. Nu går jag ut och badar!