Ja, såhär såg min Lördag ut i ganska fullständig skala förutom att jag inte har någon bild på när vi var och såg på bio Eclipse, jag måste bara erkänna det att jag tror att jag börjar gilla Twilight. Dem är ju bra, inte första men andra och tredje filmen, dem blir bara bättre och bättre och nu kan jag inte dölja det längre. Som ni ser på bild så åkte vi fina älskling wakeboard för första gången, jag är så stolt över honom. Kunde inte skriva under varje bild för då skulle alla bilder försvinna och jag orkar inte lägga upp alla igen. På en bild när Alex ligger ner på stranden i vattnet har han precis tävlat i våran egna tävling inom Fridlunds familjen, att ta sig ut till bryggan och tillbaka. På kortast tid och det där var slutresultatet efter hinderbanan. Maten var väldigt god och hela dagen var i sitt fulla esse, verkligen. Gissa om jag blev räka, det blev jag i alla fall. Och det var ju lite det som var mitt mål.