Puh! Nu när jag lyckats få med hela min helg i bilder så det får nog räcka nu. Där emellan har jag hunnit äta sushi och hängt tvätt i solvädret. Imorse var det dock molning men jag tror det är dags att ta med sig ipoden ut och lägga sig i solstolen. Igår kväll somnade jag som en stock tack vare en fläkt som blåser på en under hela långa natten, när vi sover här på torö brukar vi stänga fönstret för att alla mygg brukar komma in så då får man stå ut med värmen. Men bara för att det blåste så skönt har jag lyckats sova ut ända till klockan 11. Det ni. Det underbara med den här morgonen var att idag när klockan ringde så var det inte min tur att gå upp utan min älskling, mindre roligt för honom men skönt för mig. Som överskriften lyder så har familjen planerat in en resa till skara och självklart blir det sommarland. Vi åker nästa vecka på torsdag och kommer hem på söndagen. Ska bli skönt att komma bort lite och bada. Var så himla länge sen jag var där så det ska bli riktigt härligt. Jag blir som ett litet barn i vattenland, för vatten är det bästa jag vet.


Åh jag längtar som en tok!! Ska bli så himla härligt att åka alla vattenbanor och besöka allt som jag gjorde när jag var yngre. Vi blir 10 personer om alla i familjen är inräknat. Gah. Går ut i solen så länge, om en timme kommer älskling från jobbet, då ska vi bada.