Det här glaset med oboy tillsammans med en smörgås med smör på, jag tror inte jag har njutit sådär mycket av att äta. Men nu är jag lite för mätt. Att leva på keso med skinka är ingen höjdare, men det var det dem första gångerna men inte om det är det enda man äter. Jag tänkte bara ”unna” mig det, typiskt va. Albin är på akuten för att kolla örat, han har haft jätte ont inatt och under några dagar. Idag ska vi ju åka till Skara men det är inte roligt om inte han kan vara med på vattenlekarna. Det är ju det som är hela grejen. Hoppas att han får antibiotika och att det fula går över från min fini. Är i varje fall ytterst taggad på alla vattenlekar. Haha. Vi åker i eftermiddag vid 4 och är där ikväll någon gång så det är väll egentligen imorgon det roliga börjar. Fan vad roligt det ska bli. + att jag blir ledig från gymet i 3 dagar, det är inte dåligt det heller. Efter att ha tränat 4 dagar i rad är jag ganska mör i kroppen, men värre ska det bli för jag ska till skara. Okej, jag ville bara säga att det ska bli roligt och att jag ser fram emot det som sjuttttttton. Hej!