Godkväll, jag har fått en liten måste spela spel på Doodle Jump på iphone. Även fast man trillar ner om och om igen och dör så försöker man alltid en gång till. Annars då? Jo det är wake camp denna vecka vilket menas med att det är wakeboard åkning konstant med träningsverken i benen och hela köret. Imorgon är jag med på riktigt, tror jag. Jag och hjärtat kollade på Year One igår för andra gången, man skrattar så alla kråkorna flyger i första halvtimmen sen så svalas det av och blir lite små bittert. Det roligaste är ju när det bara är Jack Black och Michael Cera på bild men ja. Mycket trevlig skratt film om man känner för att skratta åt något som inte är så roligt egentligen i en halvtimme. Fint. Ja, jag ska ladda upp alla bilder från skara och lite därtill. Jag ska bara komma hem först och lägga in picsen så laddar jag upp på momangen. Blev dock inga super bad bilder, man orkar knappast gå runt och fotografera bland alla rusch banor och roligheter. Blablabla. Denna dag har jag bara badat och solat precis som det ska vara. Skåningarna är ju här så jag umgås så mycket som möjligt med dem. Dem är så roliga och fina. Om några minuter ska jag sätta på mig skorna för att gå ner till hamnen och äta på Freja med Albins föräldrar. Mysigt.🙂 Om några dagar åker jag och Albin på våran mini semester, skriver mer om den när det börjar närma sig. Trevlig kväll!

Här har vi det, det omtalade Doodle Jump.