God eftermiddag people. Ja nu sitter jag här i pyjamas och funderar på vad jag kan ha glömt att packa ner i resväskan. Jag har längtat lite efter den här trippen som jag och baby ska göra. Vi ska åka runt från Lund där vi ska bo till Malmö och Danmark. Det blir som en liten mini semester för mig och Albin, vi ska inte längre åka utomlands då vi väljer att göra det till nästa år eller till vintern istället. Så vi tänkte upptäcka lite nya vyer. Imorgon går tåget från Stockholm mot Lund och då bär det av. Ska bli så super mysigt. Har antagligen dator med mig men tror inte jag kommer blogga under tiden. Ha det super bra nu för det ska jag ha. Puss!

Till Sara: Kollade runt efter bilder på dig och mig så att jag kunde lägga upp en fining här. Men är det inte jag som gör en ful min så är det du som gör det. Men så är det ju på alla bilder på dig och mig. Det får bli ord istället. Saknar dig!

