Istället för att börja inlägget med ett ”hej” eller god eftermiddag tänkte jag variera mig lite genom att inte göra det. Vilken idé va. Sitter hemma hos min kärlek och kollar ut genom fönstret då jag ser regn och en del mörker. Mycket mysigt. Vi hann gå en promenad innan det vräkte ner på oss. Eftersom att jag inte får konditionsträna så får det bli motion istället. Och promenader ger ju så mycket, tyvärr så är man alltid jagad av tusen flugor som vill sitta på en. Mina tankar går mest åt mat men bara jag är sysselsatt hela tiden så går det finemang. Lyssnar på Silver Seraph – Black Rain och oj vad längesedan det var jag lyssnade på den, den påminner mig så mycket om när jag var på Sweden Of Rock. Vilket var för några år sedan. Hur som helst, dagen har varit lugn och sitter jag inte framför datorn eller kysser min prins sitter jag bänkad framför Sex And The City. Har haft maraton och ligger på 4 säsongen.