En ryggmassage och fotmassage samt pedikyr senare mår jag bra men med en snurrande känsla i huvudet, tydligen fick jag höra att jag hade lite sne rygg, så jag har antagligen suttit konstigt och fått det på så sätt. Fötterna mår super och ryggen har lite ont efter alla tryckningar där spänsten ligger. Men eftersom att blodcirkulationen har kommit igång igen så känner jag mig yr. Ska prata med en naprapat och fortsätta gå hos Lena. Har varit hos henne en gång förut och det är så bra, sen är det konstigt att man inte unnar sig det här oftare. Men det ska det förhoppningsvis bli ändring på. Lena på havsbrisen är min granne sedan år tillbaka men har på senare veckor flyttat. Så jag fick ryggmassagen på köpet för att jag fyller år imorgon, otroligt snällt. Hur som sitter och lyssnar på nedanstående låt. Snart ska jag äta middag och sedan blir det inköp utav cheesecake. Suger att jag inte kommer kunna smaka på den. Men så är det när man går på diet kur, nu har det gått 6 dagar och jag är väldigt stolt över mig själv. Om vi inte hörs senare hörs vi antagligen imorgon på min stora dag. Puss