Godmorgon bloggen. Jag har inte skrivit på en del dagar nu men jag försöker njuta så mycket som möjligt innan skolstarten börjar. Jag har försökt smälta att jag faktiskt börjar skolan snart igen efter en kort och super sommar. Känns inte super hemskt, faktum är att det ska bli mycket trevligt att träffa alla fina igen. Hur som, under tiden har jag fyllt 17 år. Känns inte så speciellt mycket förutom att kontot har fått några extra tusenlappar och det tackar jag så hjärtligt för. Just nu håller jag på att fixa lite låtar till mobilen lagom till skolstarten. På gullmarsplans-bussen så sitter musik jävligt fint. Idag är sista dagen för Danska Rikshospitalet och gud vad skönt det ska bli att äta riktig mat igen. Så imorgon så åker jag och baby till stan en hel dag för att shoppa lite och äta god mat. Har tittat lite på en väska från DKNY som jag kanske ska köpa imorgon som ”värdhetspresent” för att jag inte ätit något sött under två veckor. Det ni. Det är stort för en godistokig tjej som mig. Skönt att vara tillbaka.