Okej, var var vi. Senast jag skrev så fyllde min stjärna sjutton år. Detta firade vi på Fridays med familjen och släkten. Ytterst mysigt. Efter det var det helg och i fredags träffade jag och baby Sebastian och Linn som vi inte träffat på väldigt länge sedan. Det blev en middag och bowling efteråt, trots 60 tals musiken och brist på människor i lokalen så var det roligt. I lördags döptes lisette och det var jätte fint, tyvärr la jag min kamera i bilen så jag har noll bilder på det. Får se om jag kan få tag på några andra. Hur som, på kvällen mådde jag väldigt dåligt men jag försökte ändå vara med i svängarna så jag träffade tilda som jag inte varit med på år och dagar. Vi hade väldigt roligt tills en utav oss var tvungen att gå hem för att spy av sig. Nog om det. Söndagen var ju som uträknat, super mysig dag med mitt hjärta och massa mys. Sedan var det måndag igen och skolan är igång. Idag var det någon idrotts dag så jag beslutade mig för att stanna hemma, likaså gjorde alla andra elever på DG. Jag ska hem till älsklingen efter att han slutat så träningskläderna följer med och jag ska köra ett timmes pass kondition. Får se hur det blir, var ett tag sedan men jag ser fram emot det. Jag är fortfarande sjuk så ska ta det lite försiktigare. Bjuder på några bilder från dagarna som gått. Förresten, såg ni fångarna på fortet igår? Oj oj oj vilken flashback man fick. Det var mitt favorit program när jag var liten och jag ville alltid springa runt med dvärgarna. Häftigt. Ska följa alla program. Hej
Goda efterätts drinkar, till höger är det vaniljglass och jordgubbar blandat med amaretto.
Maria och Ria
Calle och Henrik
Lilla Christian med morfar Tore
Världens finaste födelsedagsbarn med lilla Christian.
I fredags var vi med dem här hårdingarna. Haha alla är så fina.