Ska försöka snabbskriva igenom helgen, känner att jag inte riktigt kan sitta vid datorn för att jag känner mig för dåsig. Hur som, i fredags var det kräftis och i lördags var det kalas på lidingö, senare på kvällen var det hamnfest men jag och Albin åt bara lite snabbt, sedan gick vi upp. En äldre kvinna sa att Albin var så himla snygg så jag var tvungen att dra iväg honom. Haha. Igår så gick jag, mamma, pappa och älskling ut och åt lunch sedan gick vi ner till hamnen och gick runt där ett tag och åt lite glass. Blev ett litet mini firande av Albin. Förutom det så har min förkylning blivit dubbelt så värre. Den har spridit sig så nu har jag fått ögon inflammation också, väldigt jobbigt. Känns som om jag missar mycket när jag är hemma från skolan såhär i början. Men finns inte mycket att göra åt det. Jag ligger och kollar igenom Gossip Girl säsong 3 och den är så jäkla bra. Men var tvungen att slita mig ett litet tag för annars kommer jag inte ha något att kolla på ikväll och det vore ju hemskt. Ska lägga mig ner och vila ett tag nu.