Hallå hej, det är söndag och vi börjar närma oss tidiga måndag morgon. Jag har haft en otroligt skön och bra helg men min älskling. Jag har skrattat som en tok, pussats och delat minnen med min käraste. Den här helgen var den första på lång tid som vi inte hade något inplanerat, ingen bio, ingen familjemiddag, ingen fest, ingen par träff osv. Bara en helt tok mysig helg med bara vi två. Jag har knappt rört mig ur sängen så jag är väldigt utvilad, sen hade jag ju hela veckan som jag var sjuk och låg hemma så nu är jag redo för skolan. Engelska läxan är gjord så jag ska snart lägga mig i sängen. Jag fick ett tok ryck och har nu bestämt mig att sälja det jag har lagt ner tusentals pengar på att samla ihop, nämligen min smink samling. Jag kommer sälja allt för 50 kr styck. Nu ska jag sammanfatta en text sedan är det läggdags.


Quindon Tarver som sjunger i låten är helt sjukt duktig på att sjunga. Mycket fin låt.