Herregud, idag har man ätit som en kung och mer därtill. Det blev gravad lax, perfekta små potatisar, kyckling, amerikanska pannkakor, scones, sallad och hur mycket god mat som helst. Dit ska man gå om man är hungrig. Hur som helst var det en jätte trevlig morgon, efter det åkte jag hem och umgicks med min familj + mormor. Nu har jag precis ätit middag(20.47) och ska gå 0ch lägga mig. Imorgon ska jag åka direkt till min kärlek efter skolan, han åker till Spanien på Tisdag, känns hemskt att skriva att han åker bort från mig. Det blir så tomt. Helgen har i alla fall var likamed jobb, jag har jobbat på Retro och torkat av porslin och glas. Nästa vecka lagom till helgen går jag på min nästa arbetarperiod, perfekt för mig som vill tjäna lite extra vid sidan av skolan. Nej, nu blir det läggdags. Det blir några bilder också, men inte på maten. Men oj vad gott det var. Fast dem lägger jag in imorgon är riktigt trött.