Söndag. Den här helgen har varit likamedstecken för trötthet. Oj! I fredags efter skolan fick jag skynda för att tima rätt så att jag kunde komma lagom tid till jobbet. Så jag jobbade i fredags till klockan 18.00. Efter det var jag riktigt trött vilket resulterade i spaghetti armar och klädnypor för att hålla ögonen öppna under middagen. I lördags var det upp med tuppen och sedan iväg till jobbet igen, efter det var jag så slut, hade inte ens ätit lunch under tiden jag jobbade så när jag väl kom hem ville jag inte resa mig ur soffan. Så träffen med Matilda blev inte riktigt som tänkt tyvärr. Idag söndag är jag pigg igen. Det lönar sig att arbeta för samtidigt som man tjänar kosing så är det relativt roligt. Jag gillar söndag, det betyder att det bara är 3 dagar kvar tills jag får återse min kärlek igen. På tisdag ska jag och Elvira gå på bio, det blir Toy Story 3. Eftersom att jag slutar så tidigt så blir det bra. Hon är så rolig att umgås med min lilla stjärna och eftersom att det var ett tag sen så tyckte jag att det passade bra. Jag längtar🙂. Nu ska jag packa lite innan jag ska åka hem till Albins katt och ge henne lite mat. Hon blir galen om hon inte får sällskap.