Update: Det har visat sig att företagsekonomi lektionerna har ett mycket rikt innehåll. Lite utöver det vanliga kan man säga. Elin springer runt och är Elin, inga kommentarer egentligen. Hon stör som vanligt och dansar som MJ samtidigt som alla skrattar för att hon kanske inte egentligen är så rolig. Vi tycker mest synd om henne. Erika har kollat på alla bloggar som finns och sitter och skrattar åt mitt skriveri om våran festival. Jag väljer helt klart fel ord. Mikaela sitter mest, utan klubba den här gången och kollar lite. Upp i taket, drar i läppen. Skrattar för att Elin är störig. Juste. Elin har börjat med ljudeffekter nu också. Jag börjar gilla dem här lektionerna. Jag: Ja, jag kommer med fina kommentarer som blir pricken över iet i fina samtalsämnen som äger rum här och nu. SNART slutar jag. Längtar.