Senaste gången jag skrev så var jag lite halv tom för att min halva var i Spanien, nu är han tillbaka igen och har varit sedan i onsdags natt. Idag är det söndag och vi har varit hela familjen ute i skogen och plockat svamp. Det vill säga jag, lissan, elvira, helena, hjärtat, daniel – juste daniel är hemma från Lund igen men åker tillbaka hem på Onsdag, pappa, mamma. Minus Alex. Det är riktigt mysigt att vara ute och plocka svamp men det är ganska jobbigt. Det roligaste var nog bara att umgås med min fruktansvärt fina familj. Innan det så hade vi ätit jätte god lunch med köttbiffar, potatismos och svampsås. Såå gott. Och till frukost gjorde Daniel vofflor till mig och Albin. När vi kom hem från svamp turen så var det fika. Efter det så målade jag, mojjis och Elvira på porslins figurer. Jag gjorde en snögubbe. Som pappa fick. Haha, det här inlägget blev mycket. Jag har helt enkelt haft en super söndag och den är inte slut än. Albin är kvar här och ska sova här inatt igen. Just nu är han ute och tränar med Daniel, snart ska jag börja med middagen – tacos! Juste, i lördags så firade vi min morbror Jorge på östermalm på Örtagården. Skriver mer sedan och laddar pics. Och en till sak. Jag har köpt världens snyggaste jacka! Så nu är vinter jackan fixad. Jag är inte så bra på handen just nu därav inlägget. Nu ska jag fortsätta ha en mysig söndag innan skolveckan.