Nu är helgen över och den gick som kvicksand. Precis som alltid. Min älskling tog ju steget och skrev lite om helgen så bra, men jag för det lite mer detaljerat istället, i fredags så jobbade jag några timmar men gick hem lite tidigare pga dåliga skor sedan så blev det fredag, vi åt god middag hemma hos fini och sedan var det filmtime the human centiped – vilket inte är något att rekommendera, bara konstig. I lördags blev det en lunch ute på thai stället i nynäs, kalas för min kusin Vala och sedan en hederlig bio med min fader och hjärtis. Innan det åt vi middag på Al Porto och vi såg Himlen är oskyldigt blå – rekommenderas starkt. Bill Skarsgård har blivit lite av en ny favorit. I söndags så åkte jag och gymmade med Albin, jag gjorde ett axel o biceps pass a la Albin så jag fick känns på en helt annan träningsverk och trötthet imorse. På tisdag blir det mage och ben. Så skönt att träna. Nu har jag engelska och vi tittar på Dr. Jekyll And Mr Hyde, från 40-talet, det är fina grejer det. Nej nu ska jag ut på en liten rast. Nu är det bara den här veckan och nästa sedan är det lov!!