Åh så skönt, min lärare är på någon typ av lärar utbildning så vi har ingen lärare förutom en glad Mona som ska komma upp då och då, klockan är 08.33 och det är bara jag och en annan tjej som är här. Hmm. Meningen är att man ska plugga till provet. Och det ska vi. Gillar såna här lektioner. Efter skolan ska jag strosa runt eller pilla mig i näsan jag vet inte riktigt än, jag ska vänta på Albin som slutar 15.15 och jag slutar 11.30, what to do? Apropå att pilla näbb, igår på slussen bussen så satte sig mr snorkråka brevid mig, han hade orange hår och fräknar. Bara för att jag nämner det verkar folk tro att jag har något emot.. såna? Nej. Hur som, det börjar med att han sitter och hostar rakt ut utan att hålla för munnen vilket är det värsta jag vet, ingen vill ha basilusker från en slusker, efter ett tag märker jag att han gräver sig i örat och ut kommer en hög med orange wax som han så fint stoppar i munnen. Inte nog med det håller han på att gräva ut sin hjärna genom att pilla i näs jäveln så här sitter man brevid en så kallad man som äter utav livets och naturens delikatesser. Fan att jag inte sa smaklig måltid, men jag kan inte klandra mig själv, jag var allt för upptagen för att kolla om jag fått snor på min nya jacka. JA, företagsekonomi var det – prov nästa vecka!