Måndag morgon klockan 09;41 för att vara exakta-mento och jag är så fantastiskt glad över att jag slipper gå upp för att tagga inför 2 timmars resande till skolan. Nu slipper man det i en vecka och lite till. Skönt! Min prins ligger i sängen och jag funderar på vad vi ska äta till frukost. Har bakat scones till honom 2 dagar i rad nu så det får bli lov att bli dags för något nytt. Igår var vi och gymmade biceps och rygg, skönt! Idag blir det ben och mage. I helgen har vi varit ensamma hemma så vi har bara varit här hemma med elementen på, skräckfilmerna på tv:n och massor av god mat. Mys. Någon dag i veckan ska vi åka till Lidingö och bo där, då vi har nära till gym och simhall. Bra kombo. Nu ska jag väcka lilla sjöstjärnan. Det är första november förresten, hur härligt? Jag drack julmust i fredags och det var så gott gott gott! Mamma kom även hem med present till mig från lund och jag fick en ”pepparkaks plåts sak där man lägger pepparkakorna” i med fina motiv på pepparkakor och karameller sedan bakformar i motiv av hjärtan och pepparkakor. Hej