Så sitter vi här igen, en söndagskväll som tycks återkomma var 7 dygn. Just den här söndagen innebär slut på lovet för många, men jag kan gotta mig lite i att jag har en dag till och ytterligare några timmar på tisdagen av ledighet. På tisdag kväll klockan 20.00 börjar jag nämligen mitt nattarbete med nobel night cap. Mer om det senare. Mitt lov – u n de r bart!! Några dagar kan verkligen ställa till med mångt syssla eller varför ingenting alls. I mitt fall har jag lyckats hitta på något varje dag, utöver gym och träning har jag haft en underbar tid tillsammans med min kärlek som alltid. Det är oklanderligt och jag är helt makalöst förälskad i min prins. Det har varit promenader i kylan, ansiktsmålning, kyssar, skratt, bad, sovmornar, pumpor, skräckisar, spindlar, turneringar, häxor, vampyrer, löv osv. Riktigt skönt med lov minst sagt. Tid för varandra hela tiden varje dag, precis som jag vill ha det, inget annat.

Just nu sitter jag och lyssnar in Daniel Adams Ray ny släppta album och oj vad killen är bra. Nu förstår jag helt plötsligt varför jag konstigt nog ritade snook på pannan för några år sedan. Men jag har ju faktiskt alltid tyckt att Daniel har haft det där extra och det visar han så oklanderligt i det här albumet. Grymt!

Jag har inte varit världens bästa på uppdateringar och inte på att ta bilder heller men ett par haloween riktiga bilder lovas! Om en kvart börjar Montazami på tv och det får jag inte missa idag. Jag kryddar det redan underbara lov avslutet med en Hägen Dasz. Eller underbart med ett avslut på lovet knappast! Ett underbart slut på lovet – absolut.

Albin som häxan från OZ och jag som vampyr.