Goddagens. Jag befinner mig just precis nu på det stället man inte ska infinna sig på vid den här tidpunkten på året. Nämligen hemma på Torö. Jag ser konstant facebook updates från stockholmare som klagar på att det inte går att ta sig fram. Jag bor i skogen och det lär knappast komma någon hit att skotta bort snön. Jag har idag fått strömavbrott 55 gånger och jag överdriver inte. Så det kan ju hända när som helst att allt blir svart på dator skärmen. Jag börjar klockan 20.00 ikväll och förhoppningsvis kommer jag fram. Hur som helst, sitter och äter pumpasoppa och ska snart visa några favoriter i sminkväg. Apropå snön som faller som aldrig förr, det är ju underbart. Snön i all ära! Även om jag måste stå ute och vänta på min buss i en timme, det är så värt för det är så galet vackert. Jag känner mig så hemma och jag märker att julen börjar närma sig. Okej – några sminktips + berätta om varför det är en sån speciell dag i dag i kommande inlägg. Håll utkik.
Det här är vad man får ägna sig åt när strömavbrotten kommer oavkortat var 5 minut.