Godmorgon eller godkväll. Jag är ganska veck just nu och känner bara till saker som rör min säng eller mat. Haha. Nej men det var ganska trevligt igår och temat som vi i min grupp hade var väldigt roligt. Kunde nog inte varit bättre. Själva natten i sig gick smidigt och det funkade alldeles okej att vara uppe sent. Det jobbiga var att efter att vi fått sluta och var klara skulle jag vänta 2 timmar innan min buss gick. Inte nog med det så ska man ju sitta på ett tåg och buss i 2 timmar till. Så jag slumrade till hela tiden men vaknade för att jag mådde så dåligt. Nu har jag i alla fall sovit i ett par timmar. Jag kom hem klockan 9 imorse. Nu ska jag kolla på ett avsnitt av paradise hotel. Sen ska jag bara ligga i sängen och vila. Nattjobbet är nog inte något för mig, jag gillar morgon rutinerna och känslan av att vara utvilad. Det gör man verkligen inte nu. Imorgon så börjar jag halv 1 så jag får mig en liten sovis där också. Sedan så har jag sy lektion så då ska jag jobba så mycket som möjligt med mina plagg. Nästa vecka är det design day! Pirr pirr och jag har fortfarande ingen modell. Ska fortsätta leta lite. Nej det var nog allt för idag, imorgon åker jag raka vägen hem till älskling efter skolan. Har saknat min groda.