Attans jag kunde inte hålla mig borta från bloggen. Men det måste ju tyda på något bra. Efter en dusch märker jag att sakta men säkert börjar bli mänsklig igen. Jag måste bara visa min stackars lilla tå och få lite medkänsla. Nu är det middag! Det står potatismos med fiskpinnar på menyn, en delikatess. Efter det väntar The Sims 3 som hjärtis köpte till mig när det kom ut. =) Det blir nog en tidig kväll idag. Ögonen känns som två häng pungar, (förstå mig rätt). Besos
Kolla kolla, när jag tog bort skägget på ena tån så skar det upp på två tån. Illa😦. Kom på mig själv med att leta bland alla bilder jag tog på mina tår och kolla vilken som var finast. Jag bestämde mig för att tå 010. Förresten så är Hello Kitty verkligen en räddare i nöden.
The Sims 3, nu blir hjärtis glaad!! Ni får även en skymt av dagens dresscode som består av en tröja jag fått av Albins mamma Ria, tackar. Och mina ap pyjamas byxor. Fint! Nu nalkas det comida.