Goddag! Idag har det varit måndag och nu är den dagen avklarad. Om tio minuter börjar Paradise Hotel så det ska jag glutta på, efter det är det Ung och Bortskämd och tätt intill det är det Hollywood Fruar. Min helg var lite upp och ner men bra. Var och kollade på älsklingens match i lördags och sedan har det bara varit lugna gatan. I söndags när jag kom hem satt jag och sydde från klockan halv 1 till åtta på kvällen. Driver inte. Men nu är jag helt klar och min modell Jade testade kläderna idag och hon kommer bli så fin i dem! Kommer att fotografera massor på torsdag så då lägger jag upp dem här efteråt. Kommer bli supero. Har varit lite upp och ner mellan henne och en annan tjej som heter Yassin. Har varit ute efter en mörk lång tjej och det är ju båda. Frågan är bara vem utav dem två jag ska ha. Det är frågan det! Min kusin Andrea är här hela veckan för att hon ska praoa på mammas jobb, hon är så rolig min lilla kusin sneöga. Hon är väldigt blyg men när hon börjar prata går det inte att få tyst på henne.
Här satt man hela gårdagen och sydde på. Min farmors sy maskin är så fin. Fint med en röd faktiskt. Får ta och köpa mig en egen snart!