Idag fyller min puppa år, alltså min fader. Har inte sagt ”pappa” på flera år då puppan har ersatts med det. Hur som så fyller han år idag och det ska firas! Imorse kom jag, mamma och sneöga (andrea) in till rummet och sjöng den klassiska ”ja må han leva”. Eftersom att min mamma och pappa fyller år så tätt intill varandra fick dem en gemensam present av mig och hjärtis. Dem ska få gå och äta brunch på havsbad i Nynäshamn, jag skrev om det stället förut när jag och Albins familj var och åt där. Det är jättefint och ligger nära vattnet så det är super fin utsikt. Alla presenter dem ska få eller har fått har varit något dem ska få uppleva istället för att ge en uppstoppad iller. Så all grattis i världen till min vackra viking pappa! Han är värd allt i världen min fina puppa.
Första bilden är ifrån julen 2008 tror jag och den andra bilden är på en midsommar 2008 tror jag) Haha. Grattis pappa!