Jag är uppe med tuppen och klockan står på sju. Om jag går upp på morgonen för att gå på toaletten i 3 minuter så kan jag inte somna om, så tråkigt för idag hade jag typ sovmorgon till klockan 6 på kvällen. Haha. Nej men idag är det ju Design Day och jag är så taggad. Har jobbat så mycket med mitt plagg och jag är så stolt över mig själv nu när det är färdigt. Blev super nöjd med resultatet! Sedan så har jag ju en riktigt duktig tjej som ska bära mina kläder som heter Jade. Jätte söt tjej som är 190 i ett par klackar så det blir perfekt!! Kommer att åka till skolan runt 2-3 för att hjälpa till i skolan. Vi har alltid tidigare varit på diesel verkstaden och visat upp våra kläder där det är en stor scen och catwalk. Vet inte riktigt hur det kommer att bli nu när vi har den i skolan men hoppas på det bästa! Eftersom att jag är uppe så tidigt så funderar jag på att åka in till stan med min pappa och be han lämna av mig hos min syster då jag skulle träffa henne idag på dagen. Ska slå en pling och hoppas att dem är vakna där hemma! Får ju besök idag också av mamma, pappa, älskling, Henrik, Ria, Andrea och kanske Helena, Alex och Lissan. Trevligt! Nu ska jag börja förberedelserna! Imorgon kan ni vänta er massa bilder.. Håll tummarna nu. Puss.