Nu har jag minsann halkat efter lite efter helgen! Men en trevlig sak från helgenvar att jag i fredags jobbade till 6 och fick se Harry Potter på kvällen! Som jag längtat. I lördags så var jag och Albin i full gång med att hitta på ett litet äventyr vilket gick ut på att gå ner till Svandamms parken och mata fåglarna med lite kex. Efter att allt var slut och man stog omringad av små hungriga kvackande ankor och stora svanar så blev vi lite rädda men dem var ju fortfarande hungriga så vi gick till rökeriet och köpte ny mat. Det blev 2 baguetter och Albins baguette blev någon slags slag klubba som han sprang efter mig och slog i huvudet. Det är kärlek det. Haha. Så där stod vi i full gång i det kalla och matade fåglarna, faktiskt så är det väldigt roligt och jag ska minsann gå och hälsa på i helgen igen! Snart så är ju alla frysta så mycket snö som det är, apropå snö!! Det snöar hela tiden och det är så underbart mysigt. Förutom våran dagsutflykt i lördags så satt vi framför brasan hemma hos mig och bara mös och hade spel maraton! Ja ja, nu sitter jag här ensam hemma då mamma och pappa har begett sig till London för en weekend. Ska laga lite middag och sedan åka hem till prinsen. Innan ska jag dela med mig av lite bilder. Förresten! Min design lärare sprang efter mig i korridoren idag för att säga att han blivit så imponerad för min outfit som jag gjorde till Design Day, inte nog med det så berättade han att det var HUR många som helst som kommit fram till honom och beundrat min outfit! Jag blir så glad. Och han sa massa fina saker och sånt sätter sprätt på självförtroendet! Underbart med beröm. Så det är jag glad över. Ja, här kommer lite ank bilder.
Efter Design Day fick jag en ros av älsklingen.
Mysiga brasan