Godmorgon. Jag har en del bilder på min kamera som jag ska lägga upp snart när jag får ork. Jag mår fruktansvärt illa och har knappt sovit någonting. Men jag ska dricka lite te nu och hoppas på att det blir bättre. Mamma fyllde 50 år i fredags och idag kommer det massa folk på besök. Så det ska firas för lilla mojjis. Dem kom hem från London igår min kära mor och far. Igår när vi kollade igenom massa bilder på våran film duk så visades bland annat dem här. Det är förresten julstämning till 100 här hemma, det snöar hur mycket som helst och det är 50 cm djup snö. Det är grejjer det! Glad första advent förresten. Den här dagen kommer bli så mysig. Tänd brasa, pepparkakor, glögg, tända ljus, god mat, fina människor, tårta och snö. Kan inte sluta dåligt. Här kommer några bilder från min födelsedag, från Lisettes dop och London.

Haha, dem är så fina mina föräldrar. Det finns hur mycket bilder som helst men här kommer några i alla fall. Nu ska jag hjälpa till med bakningen som pågår för fullt i köket. Det är så mysigt med snö. Bästa som finns!