God morgon! Jag har inte skrivit på ett litet tag men passar på nu när jag har rast. Min första advent var så bra! Kunde inte ha varit mer juligare och trevligare – det började med att jag, familjen, släkten och vänner firade mamma som fyllde 50 år!! Det var verkligen trevligt och jag hade på mig min nya lång klänning. Vi var väll en 23 personer under vårat tak där hemma och snön låg på och vi åt gott. Senare på kvällen närmare middagen så åkte jag hem tillsammans med älsklingen och åt middag med hans föräldrar och hans morfar som är ny hem kommen från Spanien sedan 5 veckor! Albins mamma hade plockat fram juldukarna och små tomtegubbar och sedan tända ljus vid middagsbordet gjorde det bara bättre. Där åt vi färska räkor med rostat bröd, dill och majonäs. Gott! Och det blev som jag ville i lördags! Då gick jag och älsklingen ner mot hamnen efter att ha köpt ett stort paket med original bröd och en baguette till våra fina pippi fåglar. Det börjar bli så väldigt kallt ute nu så man vill helst inte stå där så länge. Imorse när jag åkte med min far till skolan så var det -10. Det är så mysigt! Har förresten glömt att säga att Daniel och Emma kom hem i fredags för att överraska mamma och pappa som kom hem från London. Har inte träffat min bror på jätte länge så det var trevligt. Idag åker han hem igen till Lund tillsammans med Emmasson och kommer inte hem förräns 17 December. Då slutar jag även skolan och får jullov! Nu när jag kommer hem ska jag lägga mig i sängen och kolla på Grey´s Anatomy och köpa hem lite tomater som jag kan äta på. Grey’s är såå bra! Nu börjar lektionen igen så nu måste jag fokusera.