Jag börjar med att skriva om att jag nästan fått hjärt attack efter att ha kollat klart på Grey’s Anatomy säsong 6! Det är så jäkla bra så det är sjukt. Okej mer då? Det är för sjutton december nu. Hur härligt är inte det? Jag tänkte faktiskt skriva redan igår kväll om hur glad jag är över att det är december men jag somnade. Hur som, jag har fått en chokladkalender av min fader i nalle puh anda. Väldigt fin och för första gången ska jag verkligen försöka att inte äta upp hela chokladkalendern på samma dag som jag får den utan varsamt spara 1 chokladbit för varje dag som kommer. Det ni. Jag är ledig idag och imorgon är det fredag. Dagarna börjar närma sig lovet och det är så härligt. Men jag har en hel del plugg som ska komma i mellan där så det är bäst jag sätter igång nu! Förresten så la jag upp några bilder på hur det såg ut runt vårat hus med all snö och jag kallade det ett riktigt vinterland? Glöm det! Igår var det -22 och idag ligger frosten på alla grenarna på alla träden och jag kan inte tycka annat än att det är oerhört vackert. Jag är galen i julen och i december. Det är så underbart!!! Och det är hemskt orättvist att det bara får se ut såhär 1 månad om året så jag tänker fasiken ta vara på snö tiden nu! Julkalendern igår förresten. Hoppas ingen missade. Och ja jag håller med om att julkalendern var bättre förr men det kanske har något att göra med att vi var yngre förr? Jag ska i alla fall ge det en chans och igår var det inte så dåligt som jag trodde. Gå in med noll förväntningar så ska ni nog se till att det blir bra.. Det var nog allt för mitt predikande idag.
Såhär ser det ut på övervåningen om man skulle ha lust att kolla ut. Så vackert!!
Nalle Puh kalendern min kära fader köpte till mig. 1 bit varje dag var det va?