God måndag eftermiddag. Jag sitter på engelskan och ska fortsätta med mitt arbete om Nya Zeeland. I helgen har jag varit fullt upptagen med att ta hand om en förkyld liten ekorre, min hjärtis alltså. Han har haft hög feber och hostat som en liten tok, men som tur har jag varit där och klätt på honom varmt och gett honom honungs té samt varit generös med host medicin. Inge roligt med en liten sjuk hjärtis men mysigt på sina sätt. Alltså har vi bara suttit inne hela helgen och kollat igenom sagan om ringen, spelat monopol och mysat. I veckan kommer det vara ett och annat som händer, därför skriver jag upp en liten lista för min egen skull så att jag håller koll!

Måndag: Plugga inför Företagsekonomi provet
Tisdag: Plugga inför Redovisningen i Företagsekonomin + skissa färdigt på arbetet till Fackteckningen + Företagsekonomi prov
Onsdag: Redovisning i fackteckning
Torsdag: Elviras Lucia =) + Matematik plugg
Fredag: Helg!
Lördag: Helg + Elvira dansuppvisning.
Måndag: Presentation i Engelska – New Zealand
Kommer vara så gulligt när Elvira dansar på scenen och sen kommer man ju komma in i lite mysig julstämning på hennes lucia. Nu ska jag fortsätta med arbetet, det är bara den här veckan och på Måndag. Efter det har jag inte något mera plugg så det gäller att lägga i en växel.