Vilken super helg jag har haft. Jag har verkligen fått en smak utav hur vinter lovet kommer att vara. Igår så var vi i stan och kollade när Elvira skulle dansa. Hon var så duktigt och det var så sött när alla små ballerinor dansade. Ser fram emot nästa gång.🙂 Efter det gick vi, alltså (jag, älskling, pappa, mamma, helena, alex, maria, elvira och lisette) till Espresso House och tog en liten fika. Sedan så möttes vi runt drottninggatan där vi skulle gå vidare till gamla stan. Alla hade inte lust med jag, mamma, pappa och hjärtis gick dit. Så sjukt mysigt att gå ute i snön och när det är såhär kallt. Har förresten konstaterat att vintern är min favorit årstid. Kyla och snö är så underbart. Som jag sagt en del gånger. Hur som, vi gick runt på gamla stan och kollade in marknadsstånden och gick in i lite butiker runt gamla stan. Efter det var det dags för lunch så vi åt buffé på kina muren allihopa. Sedan skiljdes vi åt men julshoppingen fortsatte. Då åkte vi runt i länna och handen och gick in i alla affärer som fanns ungefär. Alltså, en hel dag på stan med massa mysig heter. När vi kom hem på kvällen åt vi middag och efter det gjorde jag efterrätt. Jag har börjat göra middag och efterätter på lördagar. Men just den här lördagen blev det bara efterrätt. Försöker ju vidga mina vyer och lära mig nya saker om matlagning. Det har dessutom visat sig att jag är en riktig rackare på det. Idag är det söndag och vi ska ut och åka pulka. Ria fyller år idag också så hon ska firas. Sedan har jag lite plugg jag måste göra. Jag har redovisning 3 dagar i rad i veckan. Men jag håller i hårt in i det sista nu på slutet. Ska gosa lite nu såhär en tredje advent. Och sedan vara duktig med plugget.

Några bilder från igår:

Världens sötaste lilla dans prinsessa
Jag och hjärtis i gamla stan igår. Ser ut som en tomat i ansiktet från kylan🙂
Min choklad fondant jag gjorde igår. God!